تبلیغات
باشگاه بدنسازی و پرورش اندام صدرا(ایرانشهر) - اصولی كه ورزشكاران مبتدی باید بدانند و به آن عمل كنند
باشگاه بدنسازی و پرورش اندام صدرا(ایرانشهر)
شهرستان ایرانشهر بلوار بلوچ روبروی دانشكده پرستاری ومامایی تلفن تماس 09159566792
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


بهزاد جان یادت تا ابد در قلبمان زنده می ماند

مدیر وبلاگ : محمد ابراهیم رودینی
نظرسنجی
كدام یك از گزینه های زیر بیشترین تاثیر را در پیشرفت شما در ورزش پرورش اندام داشته است؟امكان انتخاب چند گزینه همزمان









شمایی که ورزش رو شروع کردین، یا به هدف کاهش وزن، یا افزایش وزن، یا افزایش قوای جسمانی این کار رو انجام دادین، در انجام موارد زیر مشترک عمل می کنید:
1- روزانه حداقل 4 لیتر آب بنوشید. توجه:نوشابه، شیر، ماست، دوغ، آب میوه و.... آب نیستند. آب ماده ای است با فرومول h2o. نه کمتر نه بیشتر!!!!
2- در روز 6 وعده غذایی با فواصل 2-3 ساعت میل کنید. شامل 80گرم کربو هیدرات،200گرم گوشت، 10گرم چربی. برای افزایش وزن، مقادیر افزایش و برای کاهش وزن مقادیر رو کاهش بدهید ولی به تعداد وعده دست نزنید.

3- خوردن 3 وعده غذا در روز، بد ترین خیانتی است که می شه به سلامتی کرد! 6وعده بخورید.
4- از ساعت 8شب به بعد کربوها و چربی ها را تقریبا حذف کنید.(به جز کسانی که کمبود وزن دارند)
5- شب ساعت 11 بخوابید. ما انسان هستیم نه تراکتور که هر وقت دلمون خواست کار کنیم، هر وقت هم نخواستیم استراحت کنیم. بدن فقط شب ها می تونه استراحت کنه. و تا استراحت نکنه، نه افزایش، نه کاهش وزن ایجاد نمیشه.
7- صبحانه بخورید. از قدیم گفتن صبحانه رو تنها بخور، ناهار رو با دوستت تقسیم کن، شامتو بده به دشمنت!
8- روغن زیتون روزی 1-2 قاشق.
9- انواع سالاد، کاهو، کلم، خیار و... بخورید. اینها حاوی فیبر هستند و فیبر، بخش ورزشی معده شماست.
10- بدن شما وقتی که استراحت می کنید عضله می سازد. پس 4 روز در هفته تمرین کنید و 3روز استراحت. حتی تراکتور هم مرتب سرویس می شود تا یاتاقان نزند، بدن که جای خود دارد.
11- در رختکن باشگاه، دو عدد چوب پنبه در گوش خود فرو کنید. حرفهای رخت کن خاله زنکی است.
12- هرکی که گندس دلیل نمیشه علمش زیاد باشه یا مربی خوبی باشه.

13- ورزش کردن، فقط بالا و پایین بردن وزنه نیست، اسم این کار حمالی است. ورزش بالا و پایین بردن هدفمند و با تکنیک صحیح است. مطمئن باشید که اگر 100سال هم در باشگاه به ملت نیگاه کنید، نمی توانید درست انجام دهید. مربی بگیرید و زیر نظر مربی کار کنید.

حالا برای افزایش وزن:
1- هوازی کار نکنید.دویدن و دوچرخه ممنوع.
2- غذا بخورید. عزیز من، اگه آزمایش دادی و هرمون هات درستن، تنها دلیل اینکه که چاق نمی شی اینه که غذا نمی خوری. بدن با هوا که رشد نمی کنه.

کاهش وزن:
1- دهان، جاده ترانزیت بین المللی نیست. هرچی که دم دستتون می رسه نکنین توش. شما اگه کمتر بخورین، حتما لاغر میشین. به شرط اینکه در طول روز 6وعده ولی خیلی سبک میل کنید.
2- صبح ناشتا نیم ساعت بدوید. ضربان قلب باید حدود60% حداکثر باشد. حداکثر ضربان قبل شما برابر است با =220- سن شما. البته خانم ها که از 15 بالاتر نمی روند، ولی در این مورد به شناسنامه مراجعه کنید.
3- اگه صبح ها نمی توانید، بعد از تمرین باشگاه، نیم ساعت بدوید.
4- برای کاهش اشتها از قهوه استفاده کنید. هر چقدر که می خواهید بنوشید. مفیده...

رژیم غذایی برای عضله سازی: فرقی نداره می خواین وزن کم کنین یا اضافه!تعداد وعده یکی است. حجم هر وعده یه کم فرق می کنه. اگه می خواین وزن کم کنین، هوازی انجام بدین، شبها هم شکلات نخورین. اگه میخواین وزن اضافه کنین، بعد از تمرین شکلات بخورین.(توجه:ا ین نکات برای مبتدی هاست نه اونایی که بعد از تمرین 100واحد انسولین تزریق می کنن!)
اونایی که می خوان وزن کم کنن، طبق دستور پایین.
اونایی که میخوان وزن اضافه کنن، با هر وعده غذایی، به مقدار زیاد نون، سس، نوشابه بخون.
صبح ساعت 8: 4تا سفیده،2تا زرده+دوقاشق آرد، شیر و شکر به دلخواه. هم می زنین، با یه ذره خیلی کم روغن سرخ می کنین، با عسل می خورین. برای کاهش وزن، شکر و عسل حذف بشن. چایی و قهوه هر چقدر دلتوون میخواد.
ساعت 11- 200 گرم گوشت مرغ، یا ماهی،(همش قرمز بخورین اوره می گیرین) + 5الی 15 قاشق برنج، بسته به رژیم کاهش یا افزایش وزن.
ساعت 12 سالاد بدون سس
ساعت 2 ، مثل ساعت 11.
ساعت 3 تمرین
ساعت 4 بعد از تمرین برای افزایش وزنی ها شکلات. وگرنه عدسی.
ساعت5.15 دو تا سفیده
ساعت 6 مثل ساعت 11
ساعت 8 دو سه تا سفیده با یه زرده
ساعت 11 یه طاقار ماست یا شیر. بعدشم لالا

روزایی که تمرین نمی کنین، شکلات و شیرینی رو تا قبل از عصربخورین.

میوه اگه میخورین، قبل از ساعت 6 عصر باشه.
سالاد هر چقدر دلتون میخواد زیاد بخورین.
نگین سفیده دوست ندارم، به شخصه متنفرم ازش، ولی همینه که هست. اگه مایه دار تشریف دارین، پروتیین وی بخرین وگرنه مثل من همون تخم مرغ رو بخورین.




نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
سه شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 15 و 55 دقیقه و 06 ثانیه
I all the time used to study post in news papers but now
as I am a user of internet therefore from now I am using net
for articles or reviews, thanks to web.
یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 15 و 28 دقیقه و 57 ثانیه
Hello Dear, are you in fact visiting this web site
daily, if so then you will without doubt obtain pleasant experience.
شنبه 14 مرداد 1396 ساعت 18 و 41 دقیقه و 53 ثانیه
Hi, I think your site might be having browser compatibility issues.
When I look at your blog in Ie, it looks fine but when opening
in Internet Explorer, it has some overlapping. I just wanted to give you a quick heads up!
Other then that, amazing blog!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر




آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی
به سایت ما خوش آمدید
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای باشگاه بدنسازی و پرورش اندام صدرا(ایرانشهر) محفوظ است